Transport si retururi
NaturisLine.ro (naturisline.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
România
- Cost livrare, Livrare in 6-10 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5,00 RON
0,00 RON … 150,00 RON → 15,00 RON
150,00 RON … 291,00 RON → 10,00 RON
291,00 RON sau peste → 0,00 RON
POLITICA DE RETUR NATURIL LINE SRL.
In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de14 de zile calendaristice de la primirea coletului. Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere. Cu toate acestea, SC Naturis Line SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: naturisline@gmail.com.
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
– Produse desigiliate, produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, lăptișorul de matcă) pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativa):
– Produsele care nu mai au ambalajul original al producatorului in care a fost livrat;
– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
– Alimentele achizitionate;
– Produsele purtate, spalate, deterioriate sau care miros a parfum;
– Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanataţii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator;
– Produse de ingrijire personala: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima si igiena dentara;
– Produse din categoria Jucarii (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unica folosinta), petshop (de ex: cosuri, jucarii, accesorii);
– Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
– Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
– Ziare, periodice şi reviste;
– Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
– Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
– Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
– Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
– Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
– produselor susceptibile de a se deteriora sau asupra produselor termenul de expirare scurt (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume, etc.);
– produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătății sau din motive de igienă în cazul în care acestea sunt desigilate (exemple: alimente și cosmetice, etc.);
– acele produse care (dupa livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;
NOTǍ: Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
Procedura de denuntare si retur:
Etapa 1.
- Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa la adresa de email naturisline@gmail.com.
Etapa 2.
- Un operator Naturis Line va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, la firma de curierat. În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.
Etapa 3.
- Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.
Etapa 4.
- Suma achitata initial de client va fi rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul Vegis impreuna cu scrisoareea de denuntare. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.
Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur).
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia complete, cu etichetele intacte). Adresa de livrare/preluare a produselor (pentru retururi)
Alte observații:
- Se accepta returul numai in termen de 14 de zile de la primirea coletului.
- In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
- Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragere Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.
Colet returnat fara anunt in prealabil
In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
In situatia in care un colet care a fost expediat de Naturis Line SRL nu este acceptat de catre destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
- în contul de client va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.
SC Naturis Line SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: naturisline@gmail.com
In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.